Niekas nevyksta, kol neatsiranda svajonė.

Svajoti, vadinasi, kurti. 

Praėjus kuriam laikui, nusprendžiau, jog reikia grįžti prie "blogų" rašymo. Manau, jog rašymas apie  tam tikrus dalykus yra saviraiška. Kadangi pats esu linkęs diskutuoti, bendrauti, kalbėti, dalintis gyvenimiškais dalykais, pagalvojau, jog turiu gyvenime įdomių istorijų, svajonių, kurios iš tikrųjų įvyko netikėtai, einant gyvenimo keliu ir tiesiog nebandžiau aš jų realizuoti. Dariau, domėjausi tai kas man patiko, atrodė, jog tai galbūt jokia rimta forma, bet galų gale, praėjus laikui, supratau, jog tai kadaise buvo mano svajonė. 

Šį kartą noriu papasakoti apie kelionę į Newcastle Upon Tyne. Iš tiesų labiau gal apie kodėl ir kaip tai įvyko. Viskas prasidėjo praėjusiame dešimtmetyje, tikslios datos nepamenu, gal 2007, 2008 ar 2009 metai. Buvau dar vaikas, nuvažiavau pas pusbrolį, pradėjome kalbėtis, žinojo, jog futbolas užima didelę dalį mano gyvenime, parodė man filmą "Įvartis". Filmas apie jauną vaikiną, kuris giliai širdyje puoselėjo savo svajonę tapti įžymiu futbolininku. Tačiau netgi tuomet, kai svajonė atrodė tolima ir neįgyvendinama, stebuklas įvyksta. Jauną vaikiną pastebi britas, kuris tuo metu lankėsi Jungtinėse Amerikos Valstijose. Anglijoje futbolas yra religija, o stadionas - katedra. Tuo metu, būdamas 13 - 14 metų, pagalvojau apie tam tikrus filmo momentus, gyvenimo prasmę, svajonę, viltį bei tikėjimą, kurie mane tuo momentu taip paveikė, jog pasakiau sau, kad būtinai aš ten nuvyksiu, aplankysiu šį (Newcastle) futbolo klubą bei stadioną (ST'James Park) , kuris yra iš tiesų fantastiškas savo fanų palaikymu bei atmosfera, kurią sukuria rungtynių metu. 

O tada viskas ir prasidėjo, pradėjau stebėti rungtynes internetu bei sekti naujienas, domėtis klubo veikla, socialiniame tinkle "Facebook" įkūriau fanų bendruomenę. Viskas kaip ir tapo įprasta. Su draugu sėdėdavome prie kompiuterio, valgydavome popkornus,  žiūrėdavome rungtynes ir tuo metu atrodė, jog tu gyveni savo svajonėse ir tau nieko daugiau nereikėdavo. Laimi ar pralaimi, įmušą įvartį ar net į vartų plotą nepataiko, svarbiausia buvo palaikymas. 

Kartą pasvajojai ir nepastebimai svajonė vis artėja, to nepastebėjau ir aš, paradoksalu, kad po to praėjus gal metam ar dviem, susipažinau su žmogumi, kuris būtent palaiko tą patį klubą bei gyvena tame mieste, eina į rungtynes ir palaiko "Newcastle" turbūt labiau nei kitas esantis mano pažįstamas. Atrodo, tai lyg kažkuo susiję, pirmiausia, kad pamatai filmą, kuris tampa savotiška svajone, o po to praėjus neilgam laiko tarpui susipažįsti su žmogumi, kuris gyvena šiame mieste, kuriame sudėtos praktiškai visos filmo scenos. Dabar atrodytų tai paprasta, bet tuo metu, viskas atrodė kitaip. 

Kelionė nebuvo planuota ir viskas gavosi spontaniškai, praėjus šiek tiek daugiau nei 8 metam, kovo mėnesio gale, prasidėjo skrydžiai į Glazgą iš Palangos. Tai buvo praktiškai ideali galimybė pagaliau nuvykti į Niukastlą. Nusipirkau lėktuvo bilietus, balandžio mėnesio gale, viskas buvo jau kaip ir pradėta planuotis, bet... Praėjus keletai dienų, pasikeitė numatyta rungtynių data... Tada teko lėktuvo bilietus pirkti iš naujo, galų gale gavosi taip, jog už savaitės po nusipirkto bilieto atskridau su pirmu įvykusiu skrydžiu į Glazgą, susiradau traukinį, kuris važiuoja į Niukastlą ir pagaliau aš buvau taip arti to, apie ką labai ilgai svajojau. 

Kai kam tai gali pasirodyti tiesiog paprasta, man tas momentas buvo vienas įsimintiniausiu. Jeigu esate kažkada svajoję, tai kiekvienas supras ką tai reiškia, kai svajonė tiesiog ima ir išsipildo. Futbolas yra didelė dalis mano gyvenime ir šiai dienai, komandas, kurias palaikau šiuo metu, jos tapo mano gyvenimu dėl tam tikrų priežasčių, momentų, įvykių. Tai suformavo mano kaip palaikančiojo supratimą, išgyvenimus, džiaugsmą, ryšį ir daugelį kitų dalykų. Rungtynių stebėjimas per televizorių, kompiuterį niekada neprilygs to, kas vyksta stadione, kokias emocijas tu patiri, ką tu išgyveni, kaip tu jautiesi, emocinė kaita, viskas susideda į vieną ir begalinį džiaugsmą. 

Be to, prie viso šito prisideda ir draugas, kuris padėjo, jog tai įvyktų mano gyvenime, kuriam aš labai dėkoju. 

Visiems keliaujantiems privalu pamatyti šį miestą! Vienas labiausiai patikusių, kuris turi nuostabių tiltų, katedrų, pilių,  meno galerijų,  istorinę pakrantę, futbolu gyvenantis miestas ir daug kitų lankytinų vietų. 


Newcastle Upon Tyne, 2017 Newcastle 2 - 1 Wigan.
Newcastle Upon Tyne, 2017.

Newcastle Upon Tyne, 2017.


Minutė Jūsų dėmesio. :) 








Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

DUBAJUS - MIESTAS, KURIAME BENT MINUTEI PASIJUSITE PONAIS

DUBAJUS - LIBERALIAUSIAS JUNGTINIŲ ARABŲ EMYRATŲ MIESTAS

Kelionių istorijos