DUBAJUS - MIESTAS, KURIAME BENT MINUTEI PASIJUSITE PONAIS

1 DALIS

PIRMOJI DIENA DUBAJUJE

Žmonės sako, jog pinigai neatneša laimės, bet naršydamas internete radau vieną įdomia citatą apie Dubajų :

"Money Can't buy happiness. - Habibi, Come to Dubai"

Jungtinių Arabų Emyratų Širdis yra Dubajus. Miestas - augantis tam tikrąją žodžio prasme kiekvieną dieną bei naktį. Vis atsinaujinantis, tobulėjantis - nustebina turbūt apsilankiusius kiekvieną kartą. Apima žadas ir nebežinai ko tikėtis toliau, ir dar kas tavęs laukia priešakyje. Miestas - lyg žibantis auksu. Dangoraižiai, automobiliai, pramogos! Būtent nuvykęs į Dubajų susidariau tokį įspūdį tik išėjęs iš oro uosto. O tada - gyvenimas apsivertė ir aukštyn kojom, ir - 7 dienom.

"Vakarinis pasivaikščiojimas Dubajuje" 👀

Viskas prasidėjo nuo idėjos tiesiog pamatyti Dubajų. Kelionės planavimas prasideda!

Turbūt vienas įdomiausių dalykų keliaujant, tai - lėktuvo bilietų bei viešbučio paieška, taip pat ką pamatyti, kur nuvykti. Kadangi keliones organizuojuosi visada pats, teko šiek tiek panaršyti internete, pasidomėti, pasiklausinėti. Keliavome lapkričio mėnesį.

Skrydis : Ryga-Kijevas-Dubajus

Reali kaina apie 300 € (Pirmyn-atgal). https://www.flyuia.com. Viešbutis - 400 € 4 žvaigždučių. www.booking.com - sistema.

Taip pat skrydžių galima rasti ir su kitomis oro linijomis panašiomis kainomis, bet tuo metu, būtent norimu laiku geriausią variantą pasiūlė Ukrainos oro linijos. Iš Vilniaus kaina tuo metu buvo 50 € brangiau. Kadangi esu ne iš Vilniaus, Rygos oro uostas buvo tinkamesnė vieta skrydžiui.

Nuskridus į Kijevą persėdimo galima laukti 50 minučių arba 6 val. (pasirinkus būtent skrydžio laiką)

Ryga - 11:30, Kijevas 19:25 ir stotelė Dubajuje 02:35 - viduryje nakties pasiektas galutinis tikslas. Kelionė prasidėjo iš namų vėlai naktį, visa bemiegė naktis jau buvo prieš akis (kadangi reikėjo jau naktį išvažiuoti į Rygą, o tada skrydžiai ir kt.) - pagaliau nusileidus oro uoste Dubajuje, praėjus visus patikros punktus, paklausęs vieno, kito klausimo oro uosto darbuotojas uždeda štampą ir su šypsena veide tiesiog pasako: "Enjoy your holiday, Sir", ir tada nusišypsojęs einu išėjimo link.

"Skrydis į Dubajų"  ✈

Viskas! Išsvajotieji Jungtiniai Arabų Emyratai pasiekti!

Praėjęs pro vadinamuosius vartus, ieškau ženklų vedančių Taxi punkto link, kuris vežtų į viešbutį. Tik išėjus į lauką, karščio bangą vidury nakties! Pamiršau, kad Lietuvoje tuo tarpu buvo tik 1 ar 2 laipsniai šilumos, o skirtumas labai didelis... Pasižiūriu telefone, o ten termometras rodo + 33 laipsnius karščio 04:00 ryto, prieš atvykdamas buvau nusiteikęs tokiai šilumos bangai, bet reikėjo keletą dienų priprasti.

Įlipus į Taxi užteko pasakyti, kuriame Dubajaus rajone apsistojome ir viešbučio pavadinimą. Vairuotojas tiesiog įvedė koordinates į savo atminties GPS ir mes jau pakeliui. Oro uosto - viešbučio atstumas buvo apie 6 km. jau po gerų 10 minučių atsirandame prie viešbučio. (iš karto Taxi nerado viešbučio, apsuko vieną, kitą ratą) bet! nepaisant visko, Dubajuje Taxi paslaugos kaina tikrai buvo gan nebrangi apie 40 dh (kas yra tik apie 10 eurų) būtent su  papildomu oro uosto 25 dh mokesčiu! 15 dh (apie 4 eurai) už 6 km! Na, bet reikia nepamiršti, jog taip pat galima įlipti ir į privačius Taxi, kurie neturi skaitliuko, na, o tada pasiruoškit derėtis!

Pagaliau ir viešbutis! Bet.. Šis ankstyvas rytas vis dar nesibaigia. 👀

Kadangi prisiregistruoti galime tik nuo 14:00 val. turėjome į valias laiko, bet.. po tokios kelionės norisi šiek tiek pailsėti, susimokėjome papildomai, kad registracija galėtų būti nuo 06:00 val. ryto, Na, vis tiek lieka apie pusantros valandos. Pasidėjome daiktus saugykloje. Išėjome pasivaikščioti, susiradome greito maisto užkandinę, kurios ten beveik visos dirba ištisą parą, o žmonių 04:30 pilnas miestas, atrodo, jog niekas nemiega! Visi kažką veikia, vieni tiesiog sėdi, kiti valgo, šnekasi, dirba ir taip toliau. Nepatikėsit! bet... dviese pavalgėm už 20 dh - 4 eurus. Greito maisto užkandinėje. Sėdim, valgom ir nesuprantam... Ir porcijos tikrai buvo gan nemažos, pavalgėm ir jau sotūs, ir laimingi... ir tuo pačiu vis - euforija! Ir vis nesuprasdami kaip čia taip...

Šiaip ne taip, pagaliau grįžtame į viešbutį, registratūroje paduoda kortelę (raktus), nueiname į kambarį, netrukus atkeliauja mūsų daiktai, kuriuos atnešė viešbučio darbuotojas, Dubajuje yra priimtina palikti arbatpinigių nuo 5 iki 10 dh ir daugiau. Atsisveikiname trumpam ir krentam į lovas saldžiam miegui po ilgos ir varginančios kelionės lėktuvais.

Bet... Kiek pamiegojus, reikia keltis ir į miestą! Burj Khalifa ir Dubai Mall priešakyje!

Pabudome ir keliamės. 👀

Nusprendėme prieš kelionę tikslingai susidėlioti maršrutą. Ir būtent pirmąją dieną, gan mažai pailsėjus vis tiek šią dieną išnaudoti turiningai. Todėl nuvykome pamatyti Burj Khalifą bei Dubai Mall.

Kuprinė ant pečių, vandens buteliukai rankoje - pasiruošę keliauti. Dieną karščio banga - stipresnė, nepamirškit pasiimti vandens. Šalia viešbučio, paėjus vieną, kitą minutę - metro stotelė. Kad vyktumėte su metro reikia nusipirkti kortelę, (yra paprasta - sidabrinė) - kainuoja apie 25 dh - tuos esančius pinigus išnaudojate važinėdami - tai ji realiai nemokama, (arba yra auksinė - kaina apie 50 dh). O tada priėjus prie vartelių nuskenuojate savo kortelę ir renkatės į kurią pusę važiuojat. Metro Dubajuje naudotis labai paprasta ir viskas labai aiškiai nurodyta. Yra 3 linijos, viena - pati ilgiausia pagrindinė, kuri važiuoja per visą miestą, sekanti - po kitus artimiausius rajonus aplink, na, o trečia - tramvajus, kuris važinėja po Dubai Marina. Ta pati kortelė yra tinkama naudotis ir autobuse. Tad viskas labai aišku ir paprasta. Tik nepamirškite, kad Dubajuje būtent yra bendrosios vietos, atskiros moterų ir vaikų, ir vietos kur su lagaminais, na, taip pat vadinamos "Gold" - atskiros sėdimos vietos. Bet labai aiškiai yra pavaizduota, todėl čia tikrai nesusimaišysite, moterų ir vaikų pažymėtos vietos būtent yra kitokios spalvos.

Ir nuėję į reikiamą tašką - mes jau pakeliui! Burj Khalifa and Dubai Mall here we go!

"124 aukštas"👍

Bilietus į Burj Khalifa nusipirkome ankščiau, kadangi internete galima rasti įvairių pasiūlymų - nušovėme 3 zuikius 1 šūviu. "Combo bilietas" jau rankose - Burj Khalifa 124 bei 125 aukštas, Dubai Aquarium bei Dubai Underwater Zoo tik už 43 eurus. Kaina į Burj Khalifa gali skirtis nuo paros laiko, ryte arba viduryje dienos - pigesni, vakare - brangesni.

Bilietus ir įvairius pasiūlymus ką veikti Dubajuje galite rasti : www.getyourguide.com arba www.tripadvisor.com

Dubai Mall - vienas didžiausių prekybos centrų Pasaulyje. Pasiklysti tikrai nėra sunku. bet yra elektroniniai žemėlapiai prie kurių priėjus galima lengvai susirasti reikalingą informaciją, bet kurią esančia parduotuvę, maisto įstaigą ar dar kitas pramogas ir parodytu keliu nusigauti iki reikiamos vietos, taip pat galima pamatyti visur esančius ženklus, kurie vedami rodyklėmis parodys kelią arba aptarnaujantis personalas, darbuotojai, kurie stovi bene prie kiekvieno kampo padeda susigaudyti ir rasti reikiamą kryptį. O jeigu esi vaikščiojantis tinginys - sėdi į Taxi ir važiuoji.

Atvykus į Dubai Mall turėjome šiek tiek laiko pasivaikščioti. Nuo 16:00 pakilome liftu į 124 - 125 aukštus.

Vaizdai - nuostabūs. At the Top, Burj Khalifa.

"Vieni fotografuoja, kiti mėgaujasi - šįkart aš tas, kuris mėgaujasi nuostabiu vaizdu"

"124 Burj Khalifa aukštas"
"125 Burj Khalifa aukštas"

Būnant 124 ar 125 aukštuose vaizdas nelabai skiriasi. Labai panašiai, na, žinoma, tik vienu aukštu aukščiau. Kad nusifotografuotume - reikės vieną ar kitą minutę palaukti. Kadangi nusifotografuoti ar nufotografuoti - eilė norinčių. Taip pat yra ir profesionalų fotografų, kurie tik ir laukia, kol galės Jus įamžinti už tam tikrą mokestį. Tuo metu, kol lankėmės Arabų Emyratuose saulė leisdavosi apie 18:00 val. vakaro, gaila, šįkart neteko sulaukti saulėlydžio esant taip aukštai, bet teko pasinerti į kitas pramogas.

Dubai Aquarium bei Underwater Zoo.

Kaip ir minėjau, buvome nusipirkę "combo bilietus" - sekanti stotelė šią dieną buvo Dubai Aquarium tunelis - tai yra be kalbų didžiausias Pasaulyje akvariumas, o jo dydis! Daugiau nei 10 milijonų litrų vandens, daugiau nei 33,000 tūkstančiai įvairių plaukiojančių gyvių, daugiau nei 200 rūšių, tarp jų rykliai, rajos ir kt. Akvariumas tikrai įspūdingas. Kaip ir akvariume esantys gyventojai. Todėl būnant Dubai Mall - būtina pamatyti. O ir eilės norinčių patekti.

"Didžiausias Pasaulyje akvariumas"

"Viena yra matyti internete, o kita - realia akimi"

"O dydis koks!"

Underwater Zoo.

Ilgai netrukus, praėjus tunelį, susirandame Underwater Zoo. Man gan didelio įspūdžio nepadarė, bet pamatyti vis tiek verta. Gan įdomus dizainas, įvairių dirbtinių krioklių, įvairių rūšių žuvų, pramogų vaikams, daugybę gražių vietų nusifotografuoti ir kita.  Pasivaikščiojimas po atogrąžų Pasaulį. Tad labai ilgai netrunkame ir žygiuojame toliau.

Bet nuotykiai vis dar nesibaigia.

Pirmoji diena Dubajuje buvo labai ilga, atrodė, jog laikas stovi beveik vietoje, jau buvo apie 19:00 val vakaro. Iš tiesų jau buvome gan pavargę, bet... Nuo 18:00 val. Dubajuje prasideda šokančių fontanų šou, o juos būtina pamatyti. Įvairios dainos, įvairūs fontanų šokiai vyksta kas pusė valandos. Tad skubame fontano link. O tik prasidėjus šou iš karto atsiranda minia žmonių ir visi žavisi šiuo puikiu meno kūriniu. Taip pat ir mes, atsisėdame ant laiptelių, ir taip praleidžiame pirmąjį vakarą šiame įvairių rekordų, kontrastų bei viename lankomiausių Pasaulyje šiai dienai miestų.

Puiki muzika, puiki atmosfera, puikus vakaras. Diena pilna įspūdžių, realiai nerealių vaizdų bei norų pamatyti per tas 7 dienas vis daugiau ir daugiau. Praėjus šiek tiek daugiau nei keletai valandų, pailsėjus, pažiūrėjus šokančių fontanų šou , pasidžiaugus nuostabiomis gyvenimo akimirkomis, nusprendžiame grįžti į viešbutį pailsėti.

"Šokantys fontanai"

"Mažas ir didelis"

"Vaizdai šalia esančio fontano"

"Nesibaigiantys pirmojo vakaro vaizdai"

Diena baigiasi. Bet viskas dar priešakyje!

Susirandame metro stotelę, reikiamą kryptį ir mes jau pakeliui link viešbučio, važiuodami pro metro langus matome kerinčius naktinius Dubajaus vaizdus. Dairomės į vieną ar kitą pusę, suprasdami kokia turininga diena visgi praėjo. Pagaliau atvykstame į reikiamą stotelę, išeiname iš metro stoties, pakeliui užsukame pavalgyti. Ir pagaliau atėjus vėlyvam vakarui grįžtame į viešbučio kambarį. Štai taip prabėgo pirmoji diena Jungtinių Arabų Emyratuose. Pavadinčiau ją "WOW" diena, pati pirma ir tokia turininga, pilna įvairiausių įspūdžių, galimybių, nuostabių akimirkų ir dar daug, daug visko.

Važiuojam toliau! Sekančios dalys. 👆

Sekančiose dalyse stengsiuosi papasakoti apie kitas dienas praleistas Dubajuje. Dubai Marina vaizdus, kelionę pėsčiomis iki 7 žvaigždučių viešbučio, visiems gerai žinomo Burj al Arab, Dubai Safari, pasivaikščiojimus Deira rajone bei po jo turgus, apsilankymą 43 aukšte esančiame Lounge,  taip pat kelionę į Abu Dhabi, poilsį paplūdimyje tarp dangoraižių, metro, maisto ir kitų prekių, paslaugų kainas, tvarką, esančius žmones, turistus ir daug kitų nuotykių.

Jeigu turite klausimų ar patarimų būtent kokių galėčiau patarti - kviečiu diskusijai.

Vaizdo įrašai iš Dubai. Welcome žiūrėti. :)